TORSDAG - nya prinsen

Skolan idag har inte varit så märkvärdig.

Efter skolan följde Tove med mig till stallet, de gjorde också Toffla & hennes kompis :)
De gick super bra med Jago idag. Inga dumheter gjorde han alls ^^

Efter middagen så stack vi (jag mamma toffla & maja) till Ske-å för att hämta våran nya prins :D
SUPER SÖT !
Han har ännu inget namn, men jag vill att han ska heta Alfons :]

Namn: --
Ras: Blandras (har norskskogskatt i sig)
Ålder: 3 mån (?)


!

Imorgon kommer Rebecka.
Men nu när de är skola så sticker hon på söndag igen ;/
Men ska bli kul att få träffa henne, saknar henne SÅ MKE ! ;*

Nu ska man snart isäng.. Så ha de bäst alla / J :)

Kommentarer
Postat av: wilma

aww så söt

2010-08-27 @ 16:03:50
Postat av: Angelique

Faaan så sööt! ;D

Hahha den ser ju nästan ut som Figaro ;]



SV: Jag vann med Bea ;D;D;D

Å stanna ut mig i båda klasserna med Kex...

2010-08-27 @ 18:22:05
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Ida [Foto&vardag]

Aww, gud så söt liten kisse :)

2010-08-27 @ 18:27:04
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0