TISDAG!

Skrev inte igår pgr av ..
Tove följde med mig hem efter skolan.
Och när vi satt i köket och prata såg vi Venla rida förbi med Tyara. Så vi stack efter henne ^^
Sen va vi på ridbanan medans hon red, och jag hoppade Yassa.. Hihi knas hund hoppas högt ;O
Jag fick också rida Tyara lite :)
Hon har blivit as fin.. Går som en klocka !

Och sen efter de så fick jag rida Tyara ennu mer, eftersom att Venla skulle rida Ostara osv..
Jag och Tove gick sen hem, så jag fick käka, och hon stack hem också.

Senare på kvällen for jag med Yassa till fotbolls träningen.
Efter de stack jag till stallet och gjorde klart Jago och red ut med Venla!


Idag har de inte hänt så mke..
Har varit sjukt trött och nere. (vet inte varför)
Och snart ska jag nog ut och rida !

Bilder från igår osv kommer senare ikväll när jag har lagt in dom :D

Ha en bra kväll / J



Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson! <3

SV: hahaha bara att komMA :d

2010-08-31 @ 17:34:31
URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0