TISDAG - RIP

Idag på skolan ringde morsan mig på lunchen..
Och jag fick dåliga nyheter. Våran underbart söta och gosiga katt Rulle har lämnat oss.
Grannen hade hittat honom överkörd i ett dike ;/
Vi saknar dej jätte mke gubben.




Vila i frid vännen.. (L)

Dagen :
Vi hade en trevlig dag med bara klassen.
Vi såg Dum & Dummare, käkade en massa gott och hade de bra ^^
Före de så gjorde vi nått pussel.. Pallar inte förklara men. Haha.
Och sen i slutet så gick vi ut och gjorde några övningar.. :)

Efter skolan stack jag Kim & Tove på stan.
Jag skulle möta morsan där senare.
Sen vid 2 tiden kom morsan dit. Och hon köpte en tröja och en BH till mig!
Och så fick jag en ring för att  jag tog Maja när hon var som JOBBIGAST !

Sen stack vi till Sikeå och firade min coola kusin Robert och min faster.
Robert fyllde åt idag och faster imorgon ! ^^

De har varit en bra dag.. :)
Förutom Rulle då men !


Ha de bäst ;D / J


Kommentarer
Postat av: Ida [foto&vardag]

Svar: jaa det är det :)

2010-08-25 @ 16:56:55
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0