ONSDAG - reeeegn !

Idag har de BARA regnat , har varit lite uppehåll i några få minuter, men inget mer..
Vi har varit ute hela dagen  , och om jag får säga så tycker jag dagen varit rätt ovärd.. ?
Först så samlades vi. Sen fick de som inte fick någon grupp vänta i ca 30 min till att få en grupp.
(vi skulle göra en massa grupp övningar med alla B klasser).
Och alla de övningarna gjorde vi förra året också.. !

Men men , har iaf varit med Tove idag :)
Och vi slutade kvart i 11 ^^
men de bästa va att vi fick skjuts av morsan dit och tillbaka ;]]

Men iaf,
När jag och Tove kom hem till mig så gjorde vi inte så mke..
Vi typ somnade i min säng ett tag.. !
Man är fett trött när de BARA regnar hela tiden ;O

Imorgon blir de en vanlig dag i skolan ! :)


Ha en bra dag alla ! ;D / J



älskling <3
Foto: Rebecka Carlsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0