TORSDAG

Hm.. vad finns det att skriva ?
Igår hände inte alls mke. dator och chill !

Pappa blir kidnappad idag på jobbet (A) Hoppas att han inte läser de här så han vet.
De är ngt från hans födelsedag dom ska ge han el ngt. Jag vet inte riktigt. Men jag hoppas han får de bra !

Föresten, har ni några tips på hur bloggen kan bli lite roligare att läsa? :)
Skulle gärna vilja frächa upp den lite. Så fler vill kommentera och läsa!
Lämna gärna en kommentar på vad du tkr är en rolig blogg att läsa!

De va allt ! Ha de allra bäst :D / J




Kommentarer
Postat av: Rebecka Carlsson(L)

Men julia , den är rolig att läsa :D

Men jaag e så dålig att på att läsa andras bloggar :] och att skriva på min och Angeliques , men jag försöker ;o och har blivit bättre på det på sistone :]

Pussar&kraamar :]<33

2010-04-08 @ 12:13:52
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: wilma

jag tycker också att den är rolig att läsa ;D

2010-04-08 @ 20:43:53
URL: http://wilmaforsner.blogg.se/
Postat av: Anonym

vars köper du dina bh:sar?(:

2010-04-09 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0