TISDAG

Idag va de en betydligt bättre dag i skolan =)
Inte gjort något alls idag. Tagit in lite till Yasmine så hon har något att sova på när hon kommer hem :D
Och så har jag och Rebecka snackat i telen, tills min pappa fick psyk? :]

Imorgon blir de bara skola till 1. Sen blir de att åka te Skellefte och hämta prinsessan !
Taggar som sagt till 1000 !

Ihelgen så kanske Angelique kommer och sover en natt :)
Sen ska jag vara med Kim, och kanske David !

Ha de bäst alla / J :)




VEM HÄNGER MED MIG PÅ MAJ TÄVLINGEN ? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är yasmine?

2010-04-13 @ 21:21:53
Postat av: Angelique

Åhh! ;D Vad kul det ska bli att du oxå har en hund nu! ;D



Jaa, hoppas det går! :D Synd att jag hade den dära träningen på söndagen ;/



Jag vill men jag kan inte! För vill vara på Maj tävlingen detta år oxå var det förra året med dig <33

2010-04-14 @ 15:12:55
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0