Va fan?

Vad fan har jag gjort dig?
Berätta? Jag väljer hellre snälla och ärliga personer. Inte några som bara "lämnar" mig för att jag ""dissar"" i två sec. Asså jag orkar inget mer. Jag tyckte du var en schyst person, men du beter dig ju så jävla konstigt.
Jag vet inte vad jag har gjort dig!  Asså ÅH! Orkar inge mer. Jag har haft det hävligt svårt med TVÅ personer nu. Åh.. jag vill fan bah gå och dö...!!


ÅH VAD JAG HATAR ALLT!
Men jag har iaf många snälla, pålitliga och schysta personer som inte överreagrar.

Kim, Tove, Emma, Ylva, Apelsin, Elsa, Jessica  (hoppas jag) och många fler.
Jag älskar er för att ni tror på mig. Och att ni ger mig nya chanser om ngt går snätt.
Kmr aldrig att lämna er<33 Puss
!!


Så jävla less...





Kommentarer
Postat av: MOBBAREN!

Du är fan så jävla feg! Vågar skriva i bloggen att jag är taskig men inte säga det direkt till mig! Din lilla knähund!

2009-09-30 @ 16:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0