Vindelns Ridklubb<3

Yess, skit kul att få se vindelns ridklubb igen :D
Och fan vad jag var taggad ;].
Träfade sötis Lisa där, fast jag vågade typ inte prata ngn :] hihi, förlåt<3

Det gick inte så jätte bra för henne och Krille. Hon red fel på ett hinder.. fy på dig Lisa ;].
Men det såg jätte fint ut :)<3

Det dåliga med dagen, va att det var så JÄVLA (!) kallt.. brrrr, vad jag och kim frös! ;] (mest kim) (A).


Här kommer några bilder från dagen :)

Om du vill ha bilder, säg bara till så skickar jag dom på MSN! (kan finnas undantag)!






Hoppas ni tyckte att dom vart fina :] hihi.!!
Och glöm nu INTE att kommentera :D<33



Ha det gött, svetters-kött ;] // Julia :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihihih du är söt :] <33 jag vet - fy på mig! ^^

/lisaa

2009-10-03 @ 23:52:06
URL: http://www.lajza.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0