TUGGUMI NÖRD!

Kom just hem från affärn, med 5påsar TUGGUMMI! 3st v6 1st Stromatol och 1st extra white ;D
Ni får tycka vad ni vill. Men jag själv tycker jag är helt GALEN! haha!
Ja så nu sitter jag här och tuggar tuggummi som en galning. Och chattar med en av mina små smurfar Tove :].

Idag har det bara varit drygt i skolan.. SUCK!
HATA SKOLAN!

Och jag kan SPANSKA LÄXAN :D haha, måste bara gå igenom den en gång till, så kan jag den SUPER! :D

Imrogon.. FREDAG! Hoppas någon vill hänga med hem och chilla :] Och se idol osvosv.


Ha det bäst leverpatest. /// Julle/ Jullan ;D

MUMMII<3 MY LOVE!

Kommentarer
Postat av: T-mupp

HAHAHAH!! tuggummi-monster!!! x)

2009-10-08 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0