Livet leker ;D<3

Sitter här nu och försöker göra en matte läxa.. suk, 15 tal ska vi göra i matte boken! ÅH, viken dum person kom på det? :]

Och ingen att vara med har man.. man bah tråkar! fast det är rätt skönt att bah koppla av ;D.
Vi slutade jätte tidit idag :D kl 2. (slutar igentligen 10 i 2?) vett nice iaf :)<3
Imorgon HOPPAS jag VÄRKLIGEN att Amanda kan komma hit ;* Skulle vara så sjukt nice, och KUL :D<3
Älsk dig tjejen, vad som än händer<3

Ja och så måste jag ju ge en massa kärlek till alla mina anndra underbara kompisar/bästisar<3
Tove, Kim, Jessica, Elsa, Ylva, Emma mf <33
Älskar er vad osm än händer<3puss ;].

Sitter nu och käkar frysna hallon och haree myys ;]<3

Jaja nu ska jag fösröka göra klart den här läxan -.-'
Om ni vill hitta på ngt sen, ring 0703011268, eller sms på samma nummer ;D<3

Puss och kram<3 älskar er alla // Julle / Jullan ;D<3

Här kommer lite bilder som jag inte har visat förut ;D haha!









Jag vill bara säga att det är min
kamera som är bra :)
not me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0