HÄRLIGT!

Idag var det en fett chill.
Föst hade vi ingen engelska, sen efter lunchen hade vi ingen spanska. Då gick jag, Amanda, Jessica och Tove hem till Amanda. Vi gjorde inge så mkt, men jag blev avis.. alla bor så fint i stan ;o Fuuuskt !!
Vi kollade på ngn blogg med fjorisar hahah ;D

Nu sitter jag och lyssnar på musik (:
Typ nyss kommit hem från skolan o så.
Imorgon slutar vi efter lunch! Skolan är chill :D


Ska visa några bilder jag tog igår när jag var med Tove (:

(omgjord)


ALLA bilder är det sträng © Copyright på !



Tove <3



Ha det bäst alla , och glömt inte att kommentera (:
// Jullan !

Kommentarer
Postat av: Angelique

Älskar din bilder! :D Även om någon annan skulle köpa en likadan kamera som dig, skulle INGEN klå dig! Jag lovar du skulle kunna fota likadana bilder med min kamera oxå! ;D Men BARA du!

2009-11-25 @ 17:03:54
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Angelique

Btw, är inte Clara Tofflas kompis?



Ja, jag kanske kan komma någon dag! :D Det är klart jag älskar dina bilder! <33

2009-11-25 @ 18:25:46
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: toove

Hahahaha! soft dag! :D

Men assåfina bilder :D

Utom den längst ned -.-'

2009-11-25 @ 19:02:23
Postat av: Anna

Åh vilka fina bilder! :D Dina typ äger mina xD

Visst kör du med superzoom objektiv?

Är det nikon? :)



/Anna

2009-11-25 @ 22:46:30
URL: http://annawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0