´- sötastesnällasteälskade bästiisar <3

ja du, vart ska man börja?
Kom hem för en stund sedan från hippo :p det var lite blött så man vara inte där så länge ;)!
Och nu sitter man här och stör syrran och hennes kompis, med en massa musik och pratande xD haha.

Och jag hoppas kunna fara till Sika, nu när Emma ska få hem Yassa :) ;* Älskadesötaste Yassa <3 och sedan hoppas jag att man kan få komma sig till Skära<3 det underbaraste stället på jorden<3333 åhh... längtar diit... oj :O nu tappade jag konsentraskionen.. (staving :]) ja iaf så hoppas att man kan komma dit ngn dag också :)

saknar älsklingssötaste Emma också.. åhh.., pratade med henne idag :] hehe, jag kan ersänna att ja knappt ville/vågade först, men sedan kännde jag att jag ville höra henne röst, och så ville jag bara prata! <33 saknar dig honneyy <333


jaja iaf så har jag fåttt en himla massa fina kort idag :) Jag älskar min älskadekamera :] är fett nöjjd också. Och ja Nicolina, jag ska llägga ut dom så fort jag laggt in dom på datorn ;] haha.

Harre bäst nu så ska jag ladda in bilderna så lägger jag in dom :) // Eran egen Julia <3 :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0