- lovely <3

Tjabba tjena hallåå! :)

Vet ni vad jag har gjort idag? :] Jo jag har varigt på hippo tävling med älsklings Kim <33 Det var skit kul, och jag fick mkt fina kort :)
Korten kommer jag att lägga in efter helgen, eller tidigare :).

Och vill ni veta vad jag gjorde efter tävligen? :]
JAG RED JAGO! Asså fatta, han är fan helt jävla underbar. Jag tror jag ska börja rida honom på hel tid ;] haha.
Och det bästa är att jag känner mig ovanligt duktig när jag rider honom :O! jag vet inte varför men det känns bara så. Det är inte för att jag kan få ned honom i en någolunda form eller ngt sådant, utan det känns bara så ;] <3

Nu sitter jag här med älsklingsbästakimstumpan, och lyssnar på musik och harrre bara musikkgt :) <3 massa kärlek till kimstupan<3.

lite bilder fån när jag red jago: ! :)


Jag kännder mig bara duktig :] <33 Älskade jagoo <33

Fick en super fin bild på finsötaälsklings Jago också <333 :)

Jagoblevjättegullig i mina rosa benskydd :] <3

finastesötasteälskadejago <33
en massa kärlek till dig <33 ;**

De var de de ;) haha!
Harre bra, och jag hoppas att ni kommenterar!! ;) haha! Älskar er // Julia <3

Kommentarer
Postat av: Fy faan

Fyyy faan, hur kan du!

2009-07-24 @ 17:23:26
Postat av: :(

tror du inte att jag ahr skänslor? du är ju helt!

2009-07-24 @ 17:25:23
Postat av: kimpan<3

alltså älskar bilderna :*

dom blev så jävulst fin!<3



btv venla gå och dö eller något!

ge dig du är bara såååå mesig och ful!



Julia får väl ha sina saker på

vem hon vill och domm är verkligen fina

på Jagoboyen<3 ;*

2009-07-27 @ 12:53:07
URL: http://rosasmurff.blogg.se/
Postat av: charlotte

fina pållen!

2012-06-27 @ 03:07:44
URL: http://umeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0