TAGGGGGAR!

Va nyss med Tove. Vi gjorde typ inget, men det va kul (A)
Imorgon ska vi se skräckiis :D Silent Hill!
Taggar satan.
Och fredagen kan ju inte börja bättre än med varmkorv i klassrummet och sen bräntiis kampen. Asså.. gissa vilka som kmr att ta mkt koort (A) ?
Jag taggar upp till 110% iaf :)

Ikv händer typ inget. Bah sitta åh trååka!



OCh detta skulle ju vara en foto blogg? Men jag har typ inge bilder...! Eller jag har en massa, men vad ska jag ha dom till ? Men blir fler i helgen och imorgon iaf :)
Haha Kim, jag ringer dig typ på söndag om det är bra vääder ;)


Ha det bääst =) // Jullan!




Saknar dig varge dag gubben <3

Kommentarer
Postat av: Amanda såklart<3

Hihihihi jag taggar till 210%!!!!!!!!!!

2009-12-17 @ 19:59:55
URL: http://tjoooo.blogg.se/
Postat av: hihihi

Den filmen är konstig xD

2009-12-17 @ 21:38:14
Postat av: Ida

bilder bilder bilder ;D

2009-12-18 @ 00:05:39
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0