Tjohej

Tjohejsan bloggen :D

Idag blir bara chill chill och mer chill ;)
haha, med anndra ord blir det nog bara datorn.
Vaknade vid.. hm.. 6? när mamma frågade vad det var? Jag ba, va? då sa hon att jag hade ropat på henne :O Jag ba, va, nej? Haha :] Jag hade pratat i sömnen tror jag :] hihi.
Sedan vaknade jag av att syrran kom in och frågade om jag var vaken -.- suck. Och det var typ vid 11. Sedan steg jag upp vid halv 12 :P. jo jag vet, gick oh la mig vid halv 3, och kliver upp halv 12 hahah ;) det är  jag det.

Ja jag hoppas att jag kan få rida ngn gång... åhh, fett lenge sedan :( .
Men jag är inte lika intreserad nu när jag inte har ngn häst att rida lika ofta... suck,, saknar dig chippen <33.

Och jag hoppas att Emma kan komma ihelgen, när det är Hissjö dagen :D. Saknar dig honny <33 ;***

haha :D Harre bäst // Julia

Kim (L) Alex :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0