Snart heeeelg.

Du som brukar kommetera som  annonym,kan vara snäll att skriva ditt namn, tack :)
så jag ser vem du är
(:


Åh... snart heelg,så jävla skönt. Är skit jobbigt i skolan.. vill bara bli sjuuuuk. Hehehe (A)
Men annars gåre bara bra :) Men tider,kompiser osvosv ;)

Vad mer finns det att säga?
hm.. jo ihelgen ska jag försöka komma mig till surf tävlingen :)
Alla som ska tävla,får gärna säga till :) Så jag vet i förväg ;) Haha

Imorgon så ska jag se på TV!! Är en ny film jag har väntat på i flera veckor,som jag ska se :) Jag berättar inte vad den heter,för då kommer ni bara att skratta (A) hehe.

Mer finns inte att säga ;)
Hur kommer din helg att vara då? Berätrta gärna (A). Och snälla,skicka gärna inte som anonym. Jag vill gärna veta vilka som besöker min blogg :D
Och glöm inta att KOMMENTERA. Ni som inte brukar göra det :)

Harre bra // Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0