Så är det..

YEEEEES <33

Igår städade jag och Kim mitt rum. Hehe, till mitt försvar så "ville" kim städa (A). Det blev mkt bra iaf (: tog bort en hel del saker, så nu ser det mer ut som ett tonårsrum ;) !?
Och imorn kväll ska jag klippa mig :D:D:D:D. Jag vet inte varför mamma inte tycker att jag ska klippa lugg ;S.. Men det tycker jag (A)?!

Och snart ska jag få 5000 freee sms xD yeees, äntligen. Fan vad jag har längtat till detta (A).

Nu får jag allt jag har velat ha, det senaste veckorna (A). Städat rum, klippning och freee sms.. :)
Kan det blir bättre?!?
Och snart är det ju Hisjjö dagen :D jag längtar dit, fast endå inte.. får då är inte inte länge kvar til... skolan.. *urk*
Jag har alltidrig haft ångest för skolan.. men nu har jag det....!!
Jag hoppas det kmr gå bra iaf.. men kompisar osv.

Men nu ska vi inte tänka på det ;).

Harre bääst, och ha en fortsatt bra sommar // Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0