Livet är sköönt (?)

Fools Garnden - Lemon Tree<3


Idag har det varit en rätt skön skol dag. Jag kan nog klara av skolan. Men inte alla läxor.. OH MY GARRRRRRRRDS :O
Det kommer att blir mkt det. Men jag får bara bita ihop. Om jag säger så här,så kommer jag inte att satsa på spanskan. Jag kan inget av det. Jag kommer endå få IG :P

Det går super med kompisar. Eller, det är inte så många som vill ha med mig att göra (?) Känns det som :O
haha,men det är nog jag som ska bli lite mer.. rolig? som kim haha ;)?

Wore ever, det går bra i skolan,och det känns super :)

Och föresten. Vi hade ju skolfoto idag :O OMGs.. så inte alls bra ut, om jag får gissa. Tror det blev ett falskt leende på mig xD
Asså fan,jag kan inte le på koort ;D

Efter skolan så for jag, kim, elsa och tove på stan :) Vi köpte mjukglass, och bara chillade ;) Rätt chill vare,haha!

Och idag har jag fått berömm om min kamera och mina kort :] Hihi,jag kan erkänna att man blev rätt glad. "Det blir rikigt fina kort" "Du är duktig på att ta kort" osvosv. Sa dom typ ;] haha [:

Harre bääääääsT /// Julia :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka berömde dej då? ;)

2009-08-25 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0