jo men viist serru!

Älskarr<33


nu har jag varigt hela degan på dressyr tävling ;p om jag ska vara ärlig, så var det inte så jätte roligt ;] det tog lång tid osv blablabla -.- :]
men det gick super bra får Emma och Yassa iaf :D dom kom 2a <33 Älskar dig bbyy<33

Fick en massa fina kort (haha, inte för att skriyta då!!). Dom lägger jag in när jag kmr hem :P har inte så stor lust just nu!
Jaja, iaf så har jag och Emma det suuuper trevligt, haha, iaf om jag får säga det sj ;) Men jag vet i fan vad hon har tänkt det ikv.. haha,men jag hoppas att hennes kompis Fannyyyiii kan komma hit ;] hon var här igår.. okej jag var inte så munter men det var kul, haha. :]

Jag saknar kimstumpan också :( åhh... kom hit bby<333

Harre bra, så bloggar jag mera senare.. // eran julia<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0