Fredag 21 Augusti

Jag älskar mitt liv<3

Nu är jag hel taggad på skolan :)
Kanske kommer bli HIMLA jobbigt med läxor.. men det är bara att göra dom ;)
Idag har vi varigt på ngn utflykt. Våran klass, 8B och 9D. Det var inte så kul men.. man hade ngt att göra iaf.
Vi körde en massa "lekar" osv. Slutade vid 12 ;) Fett chill..
Sedan for jag Eve och Kim på stan. Hade inga pengar med mig,så då fick jag tigga av pappa xD.
Köpte en väska.. okej blir lite mobbad,typ bara jag som har en sån? Hårespray,pinnsett och hår spännen. Haha,just ja gooooooooooodis ;D! <3

Igår vad jag med Kim och Eve. Jag kan säga det att det kan jag gärna göra om :)
Det var rätt kul,inte för att vi gjorde ngt, men endå. (:


Ha en skön helg // Julia <3


min bästa<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså, ja är typ också taggad på kolan! Vet inte varför...?

Senast ja var på stan köpte ja också pincett, väska å tänkte köpa hårspänne (A)

Skön helg du me :D

2009-08-21 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0