DAGEN sluuut 20 Augusti

Äntligen över. Eller så inte..

Har just kommit hem från skolan. Det var en rätt chill dag. Men endå tråååååkig. Var helt osynlig, nästan hela dagen osv.
Hur ska jag göra för att bli lite mer.. synlig? Jag måste ändra beteende :O helt klart.
Jaja, jag vet inte hur jag ska göra men... jag kommer väl på ngt. hoppas jag..


Nu ska jag bara njuta, och i morgon ska vi på ngn himla utflykt.. och gissa, eves klass kommer också att följa med. Kommer jag bli gaaanska osynlig igen eller vad? Jag har inget imot det men.. det är bara mig det är fel på.. i think?
Jag måste fan komma på ngt.. vad ska jag göra? Jag har inget samtals ämne som är kul. Jag vågra typ inte komma in i deras sammtal eller ngt. Åh.. jaja, jag lär mig väl?

Harre bra puss / Julia.

Kommentarer
Postat av: tovee

Men du kan typ prata mkt! De gör ja tror ja... :)

2009-08-20 @ 13:45:16
Postat av: Ida :)

Det är bara att se glad ut,prata med folk och sitta lite längre fram i klassrummet :)

så gjorde jag då jag kände mig osynlig.

2009-08-20 @ 18:02:27
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0