´-- Livet leker <3

Ohh yees, livet leker :]

Har varigt på nolia idag med. hehe, i know, Nolia nöörd ;]
Var där med Kim, vi köpte lika dana mjukisbyxer, och så köptre vi glass och gosid (A). Och så köpte jag en ACDC tröjja till min fader :D
Det var himla varmt, så man var ganska trött..
Nu ikv så ska jag och Kim vara ensamma hemma hos mig, och käka chips med taco sås, haha. :] Kmr bli fett med rå nice [;

Jag har iaf nytt duchat, och väntar på att Kim har ridit klar, och kommer hiiit ;D :)

åh.. och så klart så saknar jag min Emma :(
Missu Honneyy <33

Ha det bara bra nu, och glömm snälla inte att KOMMENTERA, om ni läser ett inlägg, eller två ;)! haha. // Julia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0