- Im Back, im back (:

Hemma bra, men Skäran bäst<3

Nu är jag hemma :D

Jag har fan inte längtat hem elr så.. men jag var tvungen att åka hem, för jag saknade Kimstumpan hur mkt som hällst<3
Och så skulle ändå inte kunna vara kvar i Säran, men jag hoppas att jag kan komma mig dit ngn till gång snart :)
Jag har haft det super härligt, och tråkigt (A) Jag och Emma har mäst "bråkat", asså Emma.. varför kan vi inte bara kramas? ;] haha.
Och nu när jag har varigt med Emma en hel del nu i sommar, så kännder jag mig mer säker. Så nu kmr jag ta ett stort beslut, jag ska vara med Kim och Eve ngn dag.. jaja, om dom vill aldså (A) haha.

Jag har fått rida Yassa en gång.. ja lite snålt men.. hehe ;) men det dög väl ;p
Och så har jag och A blivigt ovänner ;s över typ inget?! vad då? det är inte du som ska bli sur, det är Emma.. för jag har sagt så om henne..!! så ta o gerej.!
Haha, ja iaf så är det himla skönt, och tråkigt, att få komma hem igen ;) :)

Harre bäst // Eran Julia<33 :)

PS: Bilder från helgen kmr senare.!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0